sobota, listopadu 19, 2005

První zimní den

První post na první den "opravdové" zimy. Sněží a sněží, mráz kolem běží a autíčka kloužou. Byl jsem dneska zazimovat chatu a cesta byla vskutku akční. Naštěstí se všechno zvládlo, auto vše přežilo, voda byla vypuštěna, stromek, který jsem z Prahy vezl, zasazen, sousedovic krocan byl vyfocen a zase jsem se v pořádku vrátil. Jenom škoda, že i když jsem pospíchal, abych stihl Byrokrat Cup, už mě Michal "Šnek" nechtěl a já setřel. Škoda. Docela jsem se těšil.

Ve čtvrtek jsem byl zase po nějaké době na Kladně koukat na volejbalovou extraligu - tentokrát byl na programu souboj s Benátkami. Z toho utkání mám docela smíšené pocity. Kladno hrálo vysloveně špatně, největší rozdíl byl asi na bloku, kde se v celém zápase nechali hvězdy útoku loňského mistra chytat na singly a naopak blokaři nechávali takové díry až hamba. Celkově mi připadalo, že Kladenští hrají poněkud profesorsky a v pohodě, ačkoliv na to výkonnostně vůbec neměli. Kdyby Benátští neměli tak těžké zadky a občas se pohnuli, tak mohli klidně vyhrát. Měli by trochu zabrat, hoši. Holubec s Foktem natrénovat podání a všichni nějak načerpat motivaci a bojovnost.

Tenhle podzim mě pěkně otravuje. Dostávám ze všeho deprese. :( Chtělo by to nějaké pozitivní podněty. Ale mohlo by asi být ještě mnohem hůř, tak se asi ponořím do učení a třeba se to časem zlepší.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home