středa, listopadu 23, 2005

Fyzikální praktikum

Je teprve poledne a už mám za sebou dost otřesnou zkušenost se způsobem vyučování na naší škole. Na výše linknuté fotce vlevo nahoře je slečna, kterou máme jako doktorantu-dozor v praktiku. Tato neomylná a dokonalá žena se mnou bez jakékoliv tolerance zcela vyjebala za překlep, a když jsem ve spěchu přislušnou chybu opravil špatně, vyjebala se mnou znovu. Jsem rád, že jsem se udržel a neřekl jí nic ošklivého. Rád bych totiž tuto školu zdárně dokončil a to mi ona, zprostředkovaně přes vedoucí praktika, ke které se očividně vlísává, může docela dobře zkomplikovat.
To mám teda dneska zkažený den dost brzo...

Jediné, co mě může studijně povzbudit, je úspěšně navařený orientační vzorek Ts-beta-CD. Teď ještě, aby to šlo i ve větším...

1 Komentáře:

At středa, listopadu 23, 2005 1:15:00 odp., Blogger Ladislav řekl(a)...

Každý v životě narazí na nějakého zamindrákovaného debila. Takže "handle with care"...

 

Okomentovat

<< Home