středa, listopadu 30, 2005

Ženy pro měny

Stal jsem se na tento týden nemocným a zevling doma jsem se rozhodl si kromě pilného studia zpestřit taky nějakým tím filmem. Už dlouho jsem na žádný nekoukal, v kině se taky skoro nevyskytuju...
Včera jsem se rozhodl pro Úžasňákovy a byla to dobrá volba. Film splnil očekávání - pobavil mě. Rozhodně ovšem nešlo o film pouze pro děti. Naopak, chudáci děti. Asi je to trend v animovaném filmu poslední doby, tyto filmy se tváří jako pro děti, ale být mi šest, tak z toho filmu mám asi tak polovinu. Vykořisťovatelská pojišťovací společnost, manželská nevěra, manžel chodící "na bowling", cizí vlasy na kabátu a tak dál. Každopádně legrace, skvělá animace a vůbec. Chtěl bych taky bejt takovej silnej, natahovaci, rychlej a neviditelnej... Mami, koupíš mi to DVD?

Dneska jsem se podíval na Ženy pro měny. Tento diskutovaný a asi hlavně na názory a postoje orientovaný snímek mě především pobavil. Ale popořadě:
1) Redaktorka Cosmopolitanu nebo čeho docela dobře zametla s investigativní novinařinou autorky filmu tím, že oprávněně namítla, že konfrontace takhle přes kameru... njn, dalo by se to lecjak vystříhat a nedivím se jí. Ale byla vstřícná, příjemná a ochotná.
2) Anarchofeministky: Hnusné slečny (ta rastamanka ještě ušla, ale ta hospodská blondýna vpravo...) povídají o tom, jak pohrdají úpravami zevnějšku v rámci ovlivňování ostatních (a to, že se samy malujou si obhájit nedokážou). Vtip.
3) Slečny vysokoškolačky z nejtěžšího gymplu v Pze (VŠE) byly nej ze všech. Tomu říkám konzum. Jednoduchý barbínky, ideální sexkterářky. Tak akorát na W&W.
4) Hubnoucí tlustá paní byla taky dobrá. Celé poselství dalekosáhlých debat a testů je: Přípravky na hubnutí nejsou na nic, když chcete zkubnout, musíte nežrat a cvičit.
5) Pani na plastice. To mělo docela smysl. Nechám si udělat plastiku, abych se cítila líp. Dobře padnu do šatů, budu mít ze sebe radost, líp mi všechno půjde. Předpoklad hezkej, ale chybnej. Bylo mi málem už od začátku jasné, že ty kozy nebudou přesně to, co chtěla, že bude muset na další operace a tak. Ale proč ne? Má na to, ví co chce... beru. Jo a záběry ze samotné operace sou bomba...
6) Modeling mladé pihaté slečny. Trochu mimo můj zájem a mimo moji věkovou kategorii. Ale dobrý příklad dítěte, které zblbla světla ramp. Škoda, že vůbec nebyla schopná si obhájit svoje závěry a důvody. Ale byla docela pěkná :)

Je dobré na závěr bilancovat. Jsem pěkný? Mám dokonalý zevnějšek? Mám se zabít kvůli tomu, že nevypadám jako Brad Pitt? Jooooo! Hned zítra... Teď už je na to zima.

Rád jsem se na to podíval. Ale nijak mě to neoslnilo. Asi nejsem cílová skupina. Dá se tam docela přeskakovat, místy to není o ničem a jenom se planě tlachá, ale aspoň jsem nakoukl do jiného světa a kultury.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home