čtvrtek, června 08, 2006

Blbej den

Včera jsem měl vážně blbej den. Začalo to tím, že mi ujel vlak před nosem. Hned potom jsem zjistil, že se stejně musím vrátit domů pro jedno lejstro, který jsem v tom shonu zapomněl. I přenesl jsem se do Práglu autem a hádejte co? Parkování a následná cesta od parkplatzu mi zabrala 15 minut. Sedl jsem na sedačku v metru, vyndal discmana a co nevidím? Roztrhla se izolace na sluchátkách. Jel jsem tedy přes celý město do jednoho kšeftu pro výsledek vyřízené objednávky (to je ten papír, kvůli kterýmu mi ujel vlak a pak sem se stejně vracel) a co nevidím na zavřených dveřích prodejny? Papír "pro nemoc zavřeno". Ve škole samozřejmě nebyl ani profesor ani docent, které jsem oba potřeboval kontaktovat. Zašli jsme tedy s Janičkou na pozdní oběd. K báječnému řízečku jsem si dal krokety. Hned první, co se ocitla v mém dosahu, se mi rozmazala po patře, hrozně jsem si spálil hubu a ta mě bolela celej zbytek dne.
Prostě se to bezva sešlo. Jen aby dnešek byl lepší.

Už se mimochodem blíží koncert 100 zvířat v klubu Kravín v Úněticích. Koncert "za vysvědčení" bude 29.6., tak si udělejte v kalendáři SKA poznámku.

Na D-FENSovi mě zaujal poslední článek, který znovuotevírá věčnou pravičáckou diskusi o volebním cenzu.

2 Komentáře:

At neděle, června 11, 2006 11:18:00 odp., Blogger Ladislav řekl(a)...

D-FENS. Skoro bych se pod to podepsal nebýt toho, že jsou to havlovské utopie. Když se udělá nějaký alternativní volební systém, tak si platiči daní taky budou muset pořídit hodně tanků, aby si jej udrželi. A to už bude násilné. A objeví se těhotné matky a ekologové z řad platičů a sami to zpochybní. Tahle samospádná stoka je daň za stabilitu. A to i stabilitu všech nešvarů.

 
At neděle, června 11, 2006 11:27:00 odp., Blogger McMilan řekl(a)...

Tak zrovna havlovské bych tomu neřekl (fuj). Ale utopie samozřejmě ano. Ovšem docela hezká utopie.

 

Okomentovat

<< Home