pondělí, května 15, 2006

Příliš volejbalu škodí!

Vše začalo samozřejmě pátkem a klasickým volejbálkem na Julisce. Sešlo se nás 9 díky navrátivším se Michalovi a taky třeba Liborovi. Hra docela dobrá, příchody poměrně včasné (výjimky se najdou vždy...), prostě pohoda.

V sobotu jsem vyrazil do Berouna na zápas 2. krajské třídy mužů vypomoci klukům z Roztok, se kterými trénuju. Předpověď počasí slibovala změny proti slunečnému počasí minulých dní, tak se čekalo ledacos. Díky všímavosti Janičky, která jela se mnou dělat fanynku, jsme našli areál místního sokola docela rychle a poměrně záhy jsme nastoupili k prvnímu zápasu v sestavě Zdeňek a Jarda na nahrávce, Martin Matas a Pafko na bloku a Venca Šiškin a já na smeči. V průběhu pak dorazil ještě Sapi, který ale zasáhl až do druhého zápasu, jako univerzál (vystřídal Jardu).
Hned od začátku se domácím nedařil příjem a podle toho se odvíjely všechny tři sety. Začátek vyrovnaný, pak šňůra bodů z podání nebo následné obrany a udržování náskoku. Mně se zrovna moc nedařilo, Zdenda sice říkal, že se netrefuje do nahrávky, ale spíš jsem všude byl brzo nebo prostě špatně. Pár balónů jsem dal, ale s neúspěchy smečaře zpravidla přichází taky snížený zájem nahrávky, takže jsem se spíš snažil projevit v poli. Tam to nebylo zlé a po pár zápasech, ve kterých bych se s klukama trochu sehrál, by to mohlo být docela dobré =)
První zápas tedy jednoznačně 0:3. A pak začalo pršet.
Poměrně dost pršelo celé první dva sety druhého zápasu. Domácí ale byli jako vyměnění. Přihrávali skoro bezchybně a hlavně nás chytali ze hry v poli. Počasí bylo opravdu nepříjemné, ale nerad bych se vymlouval. Špatně jsme se stavěli do příjmu, nedůrazně útočili, slabě servírovali.. prostě slabota. První set jsme pukli ke 14, druhý se to trochu zlepšilo, ale jen kosmeticky na prohru s ke 21. Třetí set byl hodně vyrovnaný a s velkým nasazením jsme ho vyhráli. Ve třetím setu se ale opakovala situace z prvních dvou setů. Vůbec, asi důležité bylo, že nezahráli smečaři. Ode mne asi nikdo moc nečekal, ale ani Šiškin už moc neskládal a tak se hrálo většinou z hrátké náhry do připraveného dvojbloku, kde se Berounští docela drželi.
Takže druhý zápas 3:1 a celkově se smírně dělily body napůl...

Na neděli byl naplánován první turnaj LAVL (chtěl jsem dát odkaz, ale jsou tam stále ještě výsledky z loňska). Hráli jsme v sestavě Janie, Bětka na nahrávce, Michal, Marek na bloku a Ondřej a já na smeči. Byl jsem po sobotě docela unavený a nehrálo se mi moc dobře, ale První zápasy byly docela v pohodě a v poklidném tempu jsme je vyhráli dvakrát 2:0.
Třetí zápas byl s Oriónem, za který nastoupil taky Káďa jako libero. První set jsme asi poněkud podcenili, a i když jsme v závěru dotáhli do vyrovnaného stavu, koncovku jsme prohráli. Set druhý byl o poznání lepší hlavně na příjmu a v poli. Magický Ondřej smečoval asi desetkrát do stejného místa - podél bloku vedle lajnového hráče a s jeho slovy "dokud tam ta díra je, tak tam budu sázet" jsme dělali body. V tiebreaku se nějak začal Káďa hádat o poněkud diskutabilní pravidla s cloněním blokařů při servisu a v prudné náladě se nacházející Marek se do něj (s mou podporou) aktovně pustil s argumentem, že jejich holky zase podávají z ruky bez nadhozu a taky je nikdo neprudí. Výsledkem samozřejmě bylo to, že jsme nasrali Michala a psychicky rozhodili Bětku. No naštěstí už v tu doby bylo docela nahráno a dotáhli jsme zápas k vítězství...
Poslední zápas byl proti prvním nasazeným a v prvním setu jsme podlehli dojmu, že na ně nemáme. Prohráli jsme 11 bodovým rozdílem a nevypadalo to dobře. V druhém setu se ale ukázalo, že máme na kohokoliv. Dlouho jsme vedli, sice ne výrazně, ale vypadalo to dobře, pak ale začalo pršet a hnusná padající voda odplavila klubající se tiebreak. Stav 23:20 pro nás jsme neudrželi a sami si vyházeli útoky a prohráli. Škoda.
Celkem tedy 8 bodů z 12 - 66%. Do celkového hodnocení bych rád napsal, že příště nikdo nebude prudit do nahravaček. Týká se to hlavně mě a Marka. Jediný výsledek je jejich větší nervozita a horší nálada, která k vyšším výkonům rozhodně nevede.

Dneska mám jako upomínku na hru v dešti solidní rýmu a bolí mě v krku (a taky mě bolí záda a rameno a koleno a všechno =). Asi budu docela nemocnej. Chtělo to jeden z těch volejbalů vypustit, ale bavily mě všechny, tak který?

3 Komentáře:

At čtvrtek, května 18, 2006 11:19:00 dop., Anonymous Anonymní řekl(a)...

velmi trefne ... najviac ma pobavila ta veta o tom, ze ... Výsledkem samozřejmě bylo to, že jsme nasrali Michala a psychicky rozhodili Bětku. ...
Neches sa zacat zivit pisanim do novin? :-)
M.

 
At čtvrtek, května 18, 2006 6:15:00 odp., Blogger McMilan řekl(a)...

Preco nie? Mas na mysli volaaku konkretnu ponuku? Samozrejme dobre placenu?

 
At středa, května 24, 2006 4:33:00 odp., Anonymous Anonymní řekl(a)...

To by ale asi chtelo se naucit slovensky...nebo pokracovat ve vybornem psani cesky :-)

_@_"

 

Okomentovat

<< Home