pondělí, dubna 10, 2006

Co se děje...

O včerejším turnaji se radši nevyjadřovat. Hrozná úroveň a vskutku prapodivní účastníci. Jen tak pro vaši informaci to byl nějaký židovský turnaj, konal se již poprvé a dostali jsme se na něj víceméně náhodou a vůbec nikdo netušil o co jde. Tak aspoň přikládám pár kompromitujících fotek, na kterých kdekdo obtěžuje Bětku. Klasika.
A po nevydařeném volejbalu následovala nevydařená hospoda v podobě Einsteina na Letné. Ta nesnesitelná servírka byla ještě nesnesitelnější než obvykle. Jídlo dobrý, ale obsluha strašná. Tak se přesně přichází o zákazníky..
Cesta domů byla taky vtipná. Už ráno jsem si všiml množství nových dopravních značek a přechodů pro chodce na trase Roztoky-Únětice-Suchdol. Nejlepší z nich je přechod pro chodce, vytvořený asi pro vidláky, protože silnice, kterou křižuje, je prostá spojnice dvou vesnic, po obou stranách pole, žádný chodník, žádní chodci. Ale hlavně že tam dali po obou stranách dopravní značky na stojanech, které už tak dost úzkou silnici ještě zúží. No a jak jsem jel domů, tak mi něco na silnici přišlo divné. Jednu značku totiž někdo hodil do pole a druhou postavil přesně doprostřed silnice. Zíral jsem. podstavce pro značky jsou těžké jako cent, takže jsem se ani nepokoušel je odnést. Jelikož mám po cestě domů fízlovskou stanici, rozhodl jsem se učinit zadost své občanské povinnosti. Docela milá, i když mužatkovitá policistka mi řekla, že je to mimo město a tudíž s tím nic neudělá. Na moje naléhání, že je to asi 400 metrů od konce naší vesnice (ona tomu říká město) prohlásila, že s tím něco podnikne a pošle tam státní. No nevím. Každopádně tyč vprostřed silnice mě děsí, stejně jako přechod pro chodce vprostřed polí udivuje.

2 Komentáře:

At čtvrtek, dubna 13, 2006 7:25:00 odp., Anonymous Anonymní řekl(a)...

Bez komentáře. Já-nyc-nedélal! vokx

 
At čtvrtek, dubna 13, 2006 8:28:00 odp., Blogger McMilan řekl(a)...

Z toho se nevykecáš, mám to zdokumentovaný...
Jo a psát "bez komentáře" do kolonky "komentáře" je dobrej fór.

 

Okomentovat

<< Home