pondělí, dubna 03, 2006

Už Jsme Doma, tentokrát v Kravíně

V sobotu se jedné malé, ale hezké vesnici na sever od matičky Prahy konal koncert. Vesnice se jmenuje Únětice, klub v ní Kravín a koncert to byl světoznámé kapely UJD. Za předkapelu byla Moštárna, která je sice docela sympatická a nehraje špatně, ale jak poznamenala kamarádka, nepoznáš, jestli hrajou nebo zkoušej. Ačkoliv začátek koncertu byl vypsán (dost nečekaně brzo) na 19h, UJD začali hrát až v půl desáté.
Únětický klub je sice poněkud hodně neokázalý (bývalý kravín) a má svoje mouchy (kupřikladu ty dva sloupy před jevištěm, které docela brání ve výhledu), ale akustiku má dooost dobrou. Rozhodně lepší, než KD Opatov, kde jsem byl na UJD v lednu.
Taky samotná kapela mi připadala víc akční a lepší, než tehdy na jižáku. Hráli mnohem delší dobu a spoustu starých písniček. Asi v polovině hráli "pohádku" Bílou hůl, kterou bubeník hrál dost netradičně z not a na závěr jako přídavek byly dvě asi nejnářeznější písničky, co od nich znám, tj Jó nebo nebo a Kůželíná. Celkově hráli hodně pohádek, uší a tuku :). Kdo zná, ví, o co de.
Rozhodně v klubu nebylo narváno (tak 40 lidí). Škoda, že propagace se mi povedla tak málo. Jura dal přednost kroucení se na parketu v klubu Lávka, Janička podlehla chorobám atd. Škoda.
Docela mě překvapilo, kolik bylo na vesnickém koncertě vychlastaných lidí. Když jsem tam potkal Jardu Švece, který s nepřítomným výrazem stále jen balil, hulil, balil a hulil, byl jsem konsternován. No co se dá dělat. Žižkovská komunita.
Každopádně s pořádanou akcí jsem vysloveně spokojen. Nízkorozpočtový klub na mě udělal dojem a UJD standardně taky. Příště přiďte taky.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home