pátek, března 03, 2006

Vodafone nebo Voserfoun?

V návaznosti na trošku starší post vám povím příběh o strastiplné cestě k dotovanému telefonu od společnosti Vodafone.
Rozhodl jsem se pro docela obyčejně vypadající telefon, který společnost Nokia vyrábí ve dvou barevných provedeních - černo-stříbrný a bílo-stříbrný. I jal jsem se (21. února) objednávat přístroj přes propagovanou internetovou samoobsluhu, ale záhy jsem zjistil, že nikde nevidím výběr barvy.
Zavolal jsem tedy operátorovi, jak to s tím je, jak se dá barva vybrat. Dozvěděl jsem se, že do konce měsíce února se dodává černý a pak se přejde na bílý. Výběr není. Hurá, černý chci a času dost. Hned jsem telefon objednal a vyčkával avizovaného pátečního příchodu balíčku. Ale co se nestalo, v pátek nic nepřišlo.
Zavolal jsem tedy v pátek večer operátorovi s dotazem, co s tím je. Dozvěděl jsem se, že podle jeho záznamů byl telefon objednán 24.února, tedy právě v pátek. No nevadí, odvětil jsem. Objednávka tedy existuje a telefon bude nejpozději ve středu.? Ano, možná už v úterý.
A skutečně, sledovací systém balíčků české pošty zafungoval a balíček jsem si vyzvedl ještě než přišel lístek do schránky. Doma jsem pln očekávání rozbalil krabici a pohledem jsem spočinul na krásném novém telefonu BÍLÉ barvy. Nebyl to telefon ošklivý. Dokážu si představit, jak mnohým slečnám moc sluší, ale mně se opravdu nelíbil. Posuďte sami.
Zavolal jsem tedy operátorovi, co s tím. Pozorně mě vyslechl, třikrát mi zopakoval skvělou informaci, že tyto telefony na skladě nejsou a už se nebudou dovážet a tak vůbec, a když jsem se nakonec dotázal, co je možné udělat s faktem, že mi přišel telefon, který jsem si neobjednal a který nechci, odkázal mě na některou z prodejen. "Tam by snad mohli nějaký zbylý ještě mít, zkuste to. S případnou výměnou by neměl být problém."
A opravdu, hned v prvním rudém kšeftu žádaný přístroj měli. Již po několikáté jsem tedy vyprávěl celý svůj příběh postavený na několika "jedna paní (zde operátor) povídala". Mladík za pultem příběh vyslechl a prohlásil, že neví. Zeptal se tedy kolegyně, co s tím. Ta mu řekla, že neví a že má kamsi zavolat. Mladík dlouho telefonoval, pak zjistil, že jestli mám všechny náležitosti, tak by to mělo jít, jen že neví, jak se to v jejich počítačovém systému dělá. Odešel tedy pro nějakou další kolegyni, která vypadala trochu jako zápasník a tvářila se stylem už-sem-chtěla-jít-domu,kdo-to-zase-votravuje. Pustili se spolu do přemlouvání počítače, po chvíli si pozvali ještě jednu kolegyni... prostě legrace. Celkem jsem tam strávil skoro 45 minut, ale výsledek se dostavil - mám krásnou ČERNOU nokii 6101.
Zajímavé poznatky: Všichni zaměstnanci se mnou jednali (až na paní zápasnici) mile a s pochopením. Všichni se o poměrech ve vodafonu vyjadřovali způsobem "no jo no, ono je to takové všelijaké. Ani mě moc tyhle problémy nepřekvapují, teď je pořád něco, co se musí žehlit...". Zatím se zdá, že změna Oskara na člena megarodiny Vodafone nebyla příliš k lepšímu.
Máte někdo nějaké zajímavé zkušenosti se změněným Oskarem? Napište je jako komentář...
Závěrkem moc a moc děkuju Tomášovi Renčovi za jeho pomoc a podporu.

3 Komentáře:

At sobota, března 04, 2006 2:50:00 dop., Blogger Ladislav řekl(a)...

I kdyby se Boulder bar měr zrušit, určitě Vodafone. Věci jako Voserfone jsme říkali, když nám bylo 14, vzpomínáš?

 
At sobota, března 04, 2006 7:37:00 odp., Blogger McMilan řekl(a)...

Osud BB je mi celkem volnej, nikdy sem si tam nic nedal.
A jinak ne, nevzpomínám. Tou dobou sme říkali spoustu věcí.

 
At sobota, března 04, 2006 8:26:00 odp., Anonymous Anonymní řekl(a)...

Ja to vidim kazdopadne jako Voserphone. Nebo mozna Velkejvoserphone :o)

 

Okomentovat

<< Home