středa, ledna 25, 2006

AVL záskok 22.1.2006

V sobotu jsem byl, společně s Lenkou, na turnaji AVL páté ligy jako záskok za kohosi zraněného v týmu "Restaurace a Jídelny" s krycím jménem "Paroubkovo děti". Saša se hrozně divil, že nechápu to spojení názvů. Když jsem se nakonec dozvěděl, oč jde, uvědomil jsem Mrazivého strýce, že už je jiná doba a hlavně jiná generace.
Ale ke hře - hráli jsme hrozně. Byly to pouze dva zápasy, oba v modré tělocvičně. Nebyli jsme schopni si přihrát, nahrávky občas docela lítaly (ale celkově z herních činností asi byly nejlepší), útok buď vůbec nebyl nebo byl nepřesný a blok v této soutěži nemá moc smysl. Samozřejme právě na blok mě poslali se slovy, že mají dva smečaře. Pokrčil jsem rameny a dělal, jak se mi řeklo. A nebylo to zlé, jenže jak je třeba Lenka zvyklá z boogy - když je špatně přihráno, a to bylo skoro pořád, nahraj na kůl, tam z toho smečař (v Boogy Tom) něco vymyslí. Jenže oba takzvaní smečaři byli zcela marní. V obou zápasech jsme soupeře v jednom setu jasně porazili (srovnatelně "kvalitní" soupeř se porazil sám) a jeden stejně jasně prohráli. V tiebreaku byl vždycky šťastnější soupeř.
Takže takový byl mů záskok v týmu páté ligy Restaurace a Jídelny.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home