neděle, března 19, 2006

Holywoodské mučení

Jo jo, Hinterstoder je tím důvodem, proč se tady týden nic nového neobjevilo. Jelikož obludný telefon Nokia se rozhodl s datovým kabelem nespolupracovat, fotky budou až teprve až bude infraport, čili nejdříve za týden. Ale budou stát za to, ve středu ve Spitalu am Pyhrn bylo vskutku nádherně.
Spolubydlící u mě na pokoji vůbec nebylu tak špatní, jak o nich Janie píše. Sice byli oba trošku přemoudřelí a měli občas prapodivné kecy a historky, ale hlavně se s nimi dalo vždycky domluvit. Děti se při vycházení z autobudu rvaly, aby se dostaly co nejdříve do sprchy a nemuseli čekat na ostatní, já jsem přišel jako poslední do pokoje, kde seděli Lukáš s Honzou, bavili se o evropské unii (svorně na ni nadávali, vyzdvihovali její chyby až do nebe a pak z nich vylezlo, že oba hlasovali v referendu pro vstup ze zcela klasického a imbecilního důvodu "nemůžeme se přece izolovat ve středu evropy...") a dozvěděl jsem se, že dneska jdu do sprchy první, že jsem na řadě. Prostě pohoda.
Ale vlastně jsem sem chtěl napsat hlavně svůj nevšední zážitek z cesty zpátky, který jsem nazal "holywoodské mučení". Nikdo z nás nemládne, stejně tak můj discman od firmy iRiver, který jeho tvůrci přesně nakalibrovali tak, aby se začal rozbíjet týden po skončení záruční doby. Každopádně discman pohrdlivě odmítal kvalitní baterie wonder za 7 káčé a umřel. Současně hodný pan řidič, jistě v dobré vůli, pustil video. Čekal jsem lecjakou akční srágoru, ale co je moc, to je moc. První film se jmenoval Christmas vacation a byl o povedených rodinných vánocích rodiny Griswaldů. Musel jsem s údivem konstatovat, že i když jsem už viděl docela dost špatnejch filmů, tak tenhle byl asi nejhorší ever. Vážně a bez nadsázky, špatně natočené, trapné a nevtipné vtipy, nepochopitelný děj plný nesmyslných zvratů, ubohá myšlenka... děs. Po hodině a půl film skončil a já jsem už jen čekal, co nastaně pak. A to jsem koukal. Nastal film Fotr je lotr, který bych charakterizoval výrazem "vrchol trapnosti". Asi to všichni znáte, chlápek jménem Gaylord Focker (přeloženo Jebal - hahaha) se uchází o ruku dcery bývalého agenta CIA a všechno se mu sere. Tak debilní a trapné vtipy a scény jsem ale nečekal. A nejhorší na tom bylo, že jsem tu obrazovku měl asi metr před obličejem a nebylo kam se schovat! K tomu reprák nad hlavou... Dokázalo mi to úplně zkazit náladu, byl jsem pak na vedlesedící Janičku nepříjemný a tak vůbec. Kam se poděly klasické autobusové Den nezávislosti, Armabeton, Lethal weapon a tak podobně? U toho bych se snad i pobavil...
Ale celkově byla akce Hinterstoder povedená. Že bych se za rok vypravil zase?

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home