sobota, března 18, 2006

Jak jsme byli na horách

Minulý týden jsme se já, Milan a moje spolužačka Kristina vydali do Hinterstoderu jako doplňující účastníci lyžařského zájezdu. Toto středisko zimních sportů je asi dvě hodiny cesty od česko-rakouských hranic. Ubytováni jsme byli v krásné horské chatě Dietlgut, přičemž já s Kristinou jsme zabraly nejlepší pokoj :o) Milan bydlel s dvěma pozoruhodnými chlapci, Lukášem a Honzou. Byli to opravdu týpci k pohledání a soužití s nimi muselo být velmi zábavné.
Co se týče lyžování, byli jsme spokojení, protože fronty nebyly žádné a počasí bylo v rámci možností dobré: dva dny slunečno, tři dny tak průměrně napůl :o) Ve čtvrtek a pátek sem se pokoušela na snowboardu chytat zajíce a byla jsem nečekaně úspěšná - chytla jsem jich několik. I když hodně mi jich taky uteklo.
Pedagogický dozor nám dělaly dvě fascinující tělocvikářky - Ilona Šerkopová a Blanice Čonková, kteráž spadla v autobuse dvakrát ze schodů u prostředních dveří. Jednou když nám něco vyprávěla a podruhé když rozdávala bombony (takže je samozřejmě rozsypala). To byly scénky velmi humorné a já jsem se jim škodolibě pochechtávala, jelikož Blanice byla místy velmi prudérní, a tak jsem jí to přála.
Jinak ovšem nemám co vytknout, snad jenom, že k snídaní byl dost tvrdý chleba. Myslím, že jsme si všichni tři lyžák patřičně užili. Milan dokonce upotřebil a ozkoušel novou helmu a Kristina se trochu naučila lyžovat. Prostě to bylo úžasné a skvělé, ne?

1 Komentáře:

At pondělí, března 20, 2006 9:26:00 odp., Blogger Ladislav řekl(a)...

Vytvořte si dalšího člena týmu Janie, ať to nevypadá, že Milan píše sám o sobě ve třetím pádu :-)

 

Okomentovat

<< Home