středa, dubna 05, 2006

Hurááááááá

Tak je to přecejen tady. Počítač, via infraport, zakoupený za levný peníz u mironetu se konečně dal do komunikace s telefónem. A jak jsem to dokázal? Zpovídal jsem kdejakou infolinku a byl bych dneska zavolal i na infolinku nokia, kde by mi to taky možná řekli, ale problém dřív vyřešilo Vodafone technické fórum (odkaz v nadpisu), kamžto jsem napsal, do 24 hodin jsem dostal odpověď, která (samotnému mi to přišlo neuvěřitelné, protože ještě nikdy žádný můj problém fórum nevyřešilo) mě dovedla na dovedně skryté ovladače na 6101 na stránkách nokie, kde jsem je asi hodinu včera hledal. Takže tak. Připojený telefon je dobrá věc, která zazálohuje kontakty, smsky, synchronizuje, nastavuje a hlavně kopíruje. Takže se třeba můžete podívat na mnoho fotek v updatovaných postech nedávné minulosti. Hurá!

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home