středa, dubna 12, 2006

Luk

V několika příštích dnech dávají v kině světozor zatím poslední film (mám dojem, že třináctý) korejského režiséra Kim Ki-duka s názvem LUK (the bow - odkaz je v nadpisu). Všem vám ho doporučuju, je vážně dobrý. Při mojí loňské návštěvě festivalu v Karlových Varech to byl nejlepší film, co jsem tam viděl.
Taky mě zaujal "projekt" kina s názvem Terryho ponožky, v rámci kterého ve foyer prodávají plakáty. Mají jich (aspoň podle internetových stránek) spoooooustu. Jen doufám, že některé ceny jsou chybně napsané. Třeba poster na Kim Ki-dukovu Samaritánku je tam za 500,-. Jestli je to tak, tak si rvu vlasy :) , předloni na MFF KV jsem si právě ten chtěl ukrást a někdo mi ho vyfouk před nosem ("nejdřív zajdem na oplatku...").

1 Komentáře:

At sobota, dubna 15, 2006 9:35:00 dop., Blogger Janie řekl(a)...

Luk taky vrele doporucuju, je to gut..

 

Okomentovat

<< Home