pátek, května 19, 2006

Super size žrádlo

Tak už jsem to viděl a je to jak jsem čekal. Slabota.
Stejně, jako filmy Majkla Moora (Bowling for Columbine) je to film, který má přes sto minut, zatímco by měl mít (co se jistě vyčerpávajícího tématu týká) necelou hodinku. Zbytečně uměle natahováno.
I spousta dalších věcí se mi vysloveně nelíbila. Tak například nechutnost, která je divně nucená. No to víte, i když sežerete obrovskou porci zeleniny, zeblejete se stejně jako po jídle z fast foodu. Zaludek má prostě svoje rozměry. Taky zábery z operace žaludku (operativní zmenšení a přepásání) jsou stejně (hodně nebo málo, jak se komu zdá) nechutné, jako záběry z jakékoliv jiné operace.
Zase na druhou stranu film podává nám evropanům svědectví o stavu amerického stravování, protože i když si možná někdo myslí, že je Praha prolezlá globalizací a mekáčema, tak mapka Manhattanu s těmito vyznačenými restauracemi svědčí o opaku. Jsme na tom stále ještě velice dobře. Taky mě docela vyděsila mediální masáž a všechny možné akce, které americké restaurace připravují nebohým dítkům. Vlastně i dospělým, kteří k těm dětem inteligencí podle záběrů neměli daleko.
Takže jak to shrnout? Film to není moc dobrý. Příliš dlouhý, nijak zvlášť šokující (to, že jsou hamburgery nezdravé je fakt překvápko a to, že když se budete denně po dobu jednoho měsíce přežírat smaženými věcmi způsobí že přiberete a zvedne se vám hladina tuku a cholesterolu taky). Ale jedno musím uznat - dostal jsem při sledování hlad a chuť na cheesburger...

2 Komentáře:

At pátek, května 19, 2006 8:10:00 odp., Blogger Ladislav řekl(a)...

Je to popžrádýlko a nemůžu si pomoct, ale jednou za čas na něj člověk chuť dostane. Horší už je to ale s cenou...

 
At středa, května 24, 2006 1:44:00 odp., Blogger Janie řekl(a)...

Náhodou, mně to přijde docela poučné... ;-)

 

Okomentovat

<< Home