středa, června 28, 2006

Po čase...

Všem pravidelným návštěvníkům se omlouvám za dlouhé čekání na post. Měl jsem ale poněkud mizerné nálady v rámci kterých se mi vůbec nechtělo nic psát. A teď pár novinek:
Koupil jsem si inline brusle a to za výrazně nižší cenu, než je v odkazu. Jezděj docela dobře, jenom to problematický brždení mě rozčiluje. Docela uvažuju o tom, že bych se na nich mohl někdy vypravit do Prahy, když už tu máme tu nevyužívanou silnici podél vody. Schválně jak dlouho mi to bude trvat.
Což mi taky připomíná, jak jsem se pokusil o restauraci svého úžasného jízdního kola. Prodavač v místním malém krámku se na mě zkoumavě podíval a prohlásil "děláte si legraci, že jo?". Když jsem se ho zeptal, co by oprava obnášela a následně stála, tak dlouho vyjmenovával, co všechno by se muselo vyměnit a spočetl, že by to s prací stálo aspon 3,5 tisíce.
Pak jsem se taky chystal přihodit něco k velkým tématům současných novin. Dokonce i Ladislav se do toho začal motat, nesmím zůstat pozadu. Připadá mi podivné, že se případem relativně malého kluka, který nějak zvládl vypadnout z vlaku, zabývají média už dva týdny. A to je to obden málem na titulních stranách. Vyšetřit by se to samozřejmě mělo, ale když si to srovnám s událostmi stylu "havárie autobusu, 5 mrtvých a 20 těžce zraněných" (jen ilustrativní)... o tom se napíše jednou a konec. Možná pak o dva roky později, když odsoudí řidiče. Ale ne obden pořád dokola. Buď nemají novináři co dělat, nebo má některý z rodičů známé na správných místech.
A ještě pár odkazů z minulých dní a týdnů: D-FENS byl v poslední době poněkud polanský (=neexistující=nezajímavý). Tady mě zaujala úvaha o Kobře 11 a Simírovu stálém parťákovi. Tady zase (už je to docela staré) právní rozbory "odmítnutí podání vysvětlení Policii ČR". A z ještě starších snad jen ekologický článek zde.
Kartinki jsou docela dobré. Fotbalové s mým favoritem Kollerem. Ve vydání o Krtkovi by mě hlavně zajímalo, jak to doopravdy bylo s tím německým webem, co na něm doopravdy bylo.
Bratrancova kapela změnila webový Aussicht a musím uznat, že k lepšímu.
Taky mě tak napadá, že kdybyste někdo věděl o nějakém filmu na festivalu v Karlových Varech, který stojí za vidění (myslím tím, že je dobrý, nejen že je ujetý), tak mi dejte určitě vědět, já moc žádný zahraniční titul nepoznávám...

1 Komentáře:

At pondělí, července 03, 2006 10:47:00 odp., Anonymous Anonymní řekl(a)...

Brusle jsou super a brzdeni je problem :-)
Zkus tohle faq, je tam par zajimavejch typu.

 

Okomentovat

<< Home