úterý, června 13, 2006

Zajímavý fotky

Zjistil jsem, že minipamět mého maxitelefonu se zase zcela zaplnila fotkami, takže nastalo kopírování, prohlížení a mazání. A co ještě? Prezentování. Vybral jsem jen pár kousků...

Dvojkolo před hospodou. Představa, že se stavím na pár kousků a pak se na tom snažím rozjet je dost dobrá...

Mikropes na dvorku u nádra. Jančil a štěkal jako pominutej, ale zašlápnout by ho dokázal i středně velký kocour.

A ve finále je tu něco, co mě hodně překvapilo. Jel jsem dneska dvakrát vlakem a to dvakrát tímhle krásným novým vláčkem. Klimatizace, tichoučký chod, dobře odpružený atd. Po cestě do Prahy jsem viděl jedno sedadlo poblité a jedno pokryté kremžskou hořčicí. Po cestě zpátky jsem se zase zaradoval, že se po sprintu na Masaryčku ochladím v klimatizovaném vláčku a co se nestalo? Sednul jsem si na sedadlo a ucítil smrad. Smrad nechutných nemytých upocených nohou. Otočil jsem hlavu a co nevidím? Dementa, který ač má z polorozpadlých sandálů černá chodidla, neváhá ani okamžik a zadělává jima sedadlo. Není co dál dodat. Fuj.

3 Komentáře:

At středa, června 14, 2006 8:37:00 dop., Blogger Ladislav řekl(a)...

Hehe. Tyhle vláčky jezdí po Praze už 6 roků a ty nejstarší už někdy docela pěkně rachají. Že jsou občas zahumusené, o tom ani nemluvě.

 
At středa, června 14, 2006 8:38:00 dop., Blogger Ladislav řekl(a)...

A mimochodem na Bikezone jsou fotky závodu Pražské schody a na odpruženém tandemu si tam dvojička dává schody z hradu =)

 
At středa, června 14, 2006 11:07:00 dop., Blogger McMilan řekl(a)...

Na mojí trati jezdí docela sporadicky. Klasicky tam máme staré panťáky, oproti kterým ty nové vláčky opravdu nerachtají. A tandem na schodech musí být nářez, mně by stačilo jet jen po rovině...

 

Okomentovat

<< Home