pondělí, listopadu 27, 2006

Byrokrat ve squashi 25.11.2006

V pátek na Boogy volejbálku mě Sašula přesvědčil, že je dobrý nápad jít na byrokrat, jelikož je to super akce, pomůžu týmu, kterému onemocněl jeden hráč, příslušná byrokratická firma za mě zaplatí to nehorázné startovné (1000 vočí..!) a každopádně dostanu cenu. Tak ok, sice jsem už tak měsíc nehrál a předtím jsem spíš dostával náklep od Tačmena...
Hrál jsem za firmu Printsoft a musím říct, že lidi super. Ze čtyř týmů (Freesport nepočítám), jsem si nemohl vybrat lépe. Snad ještě AKRO se zdáli taky normální, ale zbylé dva týmy... šílenci. Právě první zápas byl proti BSC (první dvě fotky v galerii) a soupeře jsem musel nazývat velmi vulgárně. Tatam byla předpokládaná klidnost lidí, co si přišli zahrát. Dialogy vypadaly asi takhle: Já-"hele, chlape, tam si mi docela vadil, zahráls to do sebe, dáme asi novej, ne?" On-"hovno, to už sis, ty vole, zahrál. Musíš to říct hned" nebo na konci po několika podobných akcích: On-"AUT!", Já-"to nemyslíš vážně, ten byl dobrej. Výrazně pod čáru (myšleno postraní)", On-"to sotva, 6:1", Já-"to, že nevidíš není můj problém, tenhle bod ti nenechám, koukni na diváky (venku lidi ukazovali, že byl dobrej)", On:"no dobře, tak dáme novej.." Fakt dement. Každopádně jsem první prohrál, i když to nebylo o moc. První set jsem měl i nějaké setboly, pak jsem už nevydržel psychicky a bylo to horší.
Druhý zápas byl s člověkem v podobném duchu, ale ten neuměl hrát a zase o to víc se vztekal. pohoda 9:2 a 9:0.
Docela mě to štvalo, ale třetí zápas byl pak se Šnekem, takže žádné velké emoce, jen škoda, že Šnek ráno zlomil raketu a byl nejak celkově ve špatném rozmaru i formě. Hra nic moc, ale skóre OK.
Čtvrtý zápas byl skvěle vyrovnaný, v tempu a hlavně hraný s klidem. To jsem si užil, škoda jen pokračující únavy. Vyzkoušel jsem Energy Gel od Penca a je sice hnusný, ale funguje, přestaly se mi klepat nohy a prsty. Po velkém boji jsem zápas proti dvojce týmu Akro vyhrál dokonce ve dvou setech. Z našeho týmu teda já 3/4, holka 2/4 a kluk 1/4. Celkově v tabulce jsme skončili třetí o skóre před Simply, ale asi bylo málo zápasů (já už teda hrát nechtěl) a tak se hrálo ještě o třetí místo. Tam jsme se rozhodli prohodit si soupeře ze skupiny, což byla největší blbost. Já hrál proti magorovi a profíkovi a neměl jsem šanci (aspoň to netrvalo dlouho). Zase se potvrdilo, že turnaj moc o pohodě není. První set skončil jasně 9:1 a ten člověk si mě tam vodil jak chtěl. Ve druhym jsem udělal pár náhodných míčů a po nějaký jeho chybě slavně vyrovnal na 1:1. Ten blázen začal nadávat a hodil raketou (jistě drahou) docela silně proti zdi. Pak si mě zase začal vodit a skončili sme za pět minut podruhý 9:1.
Holka souboj vyhrála a čekalo se na chlapa. Ten měl souboj vyrovnaný a nakonec prohrál, takže na nás zbylo čtvrté místo. Kdybysme soupeře prohodili (jako vyšší v tabulce jsme vybírali), tak kolega dostal naklepáno stejně jako já a já tamtoho lempla porazil a třetí místo by nás neminulo.
Celkově to hodnotím tak nějak podivně. Kdybych si to měl platit, tak už bych se tam neukázal, ale takhle se to dalo. Pořádná porce hry (ještě stále se skoro nemůžu hýbat), svačina a oběd, a navíc i nějaký ceny od COTY. Teda dezodor do bot uplně nebyl můj sen, ale lepší, než nic. Hlavně, že tým byl v poklidu a škoda, že tam bylo tolik magorů.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home