úterý, listopadu 07, 2006

Turnaj právnické fakulty

Právník sice nejsem, ale vzhledem k tomu, že mě na turnaj pozval matfyzák a měli jsme sestavu snad odevšad, jen ne z právnické fakulty, asi to nevadilo. Turnaj se konal ve SCUKu v Hostivaři a náš tým Turbosvišti byl v sestavě: Bára, Ája, Ondřej, Saf, já, Sq a Číža. Schválně jsem se napsal mezi blok a smeč, protože přesně to mě čekalo. Ve skupině nás čekaly tři zápasy a s překvapením si uvědomuju, že jejich výsledek je stejný, jako ze sobotní AVLky - 4/9 a stejné výsledky jednotlivých zápasů. Lehce zmateční organizace pak vyústila ve zbytečně odehraný zápas (ze tří skupin postupovaly dva týmy ze třetího místa a protože ti poslední neměli ještě všechno odehráno, měli jsme utkáním rozhodnout, kdo z těch ostatních třetích je jako lepší (měli jsme shodný počet bodů i míčů)), který jsme vyhráli, ale nakonec postupovali poražení taky. I postoupili jsme tedy po čtyřech zápasech do pavouka a začali konečně sbírat vítězství.
Systém se s postupujícím časem měnil - nejdřív se ze hry na dva vítězné sety přešlo na dva hrané a pak se dokonce začínal set za stavu 7:7. Akční útočná hra se také postupně měnila na "kdo udělá míň chyb a blbostí" a já jsem se chtě nechtě přesunul z pozice smečaře na blok, protože Saf tam byl zcela ztracený a neblokoval a neútočil (jeho pozoruhodný styl - bušení do balónu zcela bez rozmyslu - ze středu sítě moc úspěch neměl).
Tato změna hře kupodivu prospěla a postupně jsme porazili i ty, se kterými jsme původně ve skupině prohráli. Netrvalo dlouho a ocitli jsme se ve finále, kdy se všichni sotva vlekli, jelikož to byl už sedmý zápas. Na první set jsem střídal a ostatní Svišti ho vyhráli 25:22. Na druhý jsem šel hrát a hned jsem ho zkazil. Nebo možná ne, ale objektivní realita je, že ačkoliv hrál soupeř místy jen na jediného útočníka, nedokázali jsme se ubránit. Po lítém boji jsme nakonec prohráli 20:25 a tak o dva body prohráli i celé finále.
Každopádně druhé místo po našem těsném postupu do vyřazovacích bojů čekal asi málokdo, takže byla spokojenost.
Akci jsme zakončili v Berenice.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home