úterý, srpna 22, 2006

Co se hýbe

Kartinki (Vesjolje) zvýšily frekvenci vydávání. Obzvlášť poslední Obraz Polska v zahraničí se povedl, protože záměr Polska zavést zvláštní Úřad na ochranu a propagaci Polska v zahraničí si o parodii přímo říká. Jinak Figurky jsou polanské, zatímco O přestávce stihnu i dvě je taky bezva. Hlavně Kulínský vypadá na popis obrázku docela přesvědčivě. Vedro už není moc aktuální, ale zase je hodně vtipné. Jen surfujte a prohlížejte, je to nevkusné, hnusné a občas i vtipné.

Viděl jsem Star Wars 2 a je to nářez. Mistr Joda je masér největší. Spajdrmena dvojku sem na Nově taky viděl (nebo to bylo na HBO?) a taky je to sračka. Garfield 2 je slabota. Veverka Scrat na začátku nic moc a samotný Garfield byl nějaký nevtipný. Teď už mi chybí jenom ty noví Iksmeni a novej Superman. Žeru tyhle filmy.

Taky mě upoutal nehorázný až neuvěřitelný nový televizor od Samsungu. bezmála dvoumetrová úhlopříčka je opravdu šílenost. Ještě že tam neuvádí cenu...

A tohle je taky žrádlo. Kdo ty zprávy asi platí? Jihočeské matky? 15 L dusičné kyseliny, která se vylila na12 čtverečních metrech... to je v klidu. Nebejt to v Temelíně, ale v nějakym chemickým provozu tak na likvidaci pošlou dva ukrajince s kolečkem, vápnem a lopatou. A jestli se jim udělalo fest jezírko třeba na asfaltovým povrchu (tam leda by to mohlo trochu čoudit, ale stejně neřekli, jak byla koncentrovaná, tak ani nemuselo), tak jim k tomu dali navíc holinky, masku a dobrou radu, ať se tim moc nepocákaj a pak se umejou.

Dneska jsem se dozvěděl úžasnou zprávu, že Petr Adamčík a Šárka Slámová budou mít za pár týdnů svatbu. Petr mi poslal oznámení a to je fakt povedené. Blahopřeju!

Rozhodl jsem se změnit název blogu zase zpátky. Jde jen o kosmetickou úpravu, Janička sem stejně nic nepsala...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home