pondělí, července 17, 2006

Overall

Učím se a nedělám zkoušky. Čím dál víc nenávidím matiku a hlavně fyziku, ze kterých se moje zkoušky převážně skládají.
Silnice v Praze Sedlci příjemně roste. Taky začaly práce na silnici roztokcý přejezd-Roztoky.
Liboval jsem si před časem, že se po té uzavřené silnici docela dobře jezdí na bruslích a že budu jezdit do Prahy a z Prahy na bruslích. To se dokonce opravdu děje a nebýt příliš častého přezouvání kvůli kopcům nebo absenci kusu silnice, byl bych z dolních Roztok u Dejvických garáží tak za 30 minut, což je málem srovnatelné s cestou autem objížďkou. Jako problém cesty do Prahy ovšem vidím to, že se docela zpotím a v takovém smrdícím stavu lézt do MHD je dost fuj. Taky už mám první pád: výsledkem jsou děravé kraťasy a odřený zadek...
Vlastně se mi v poslední době nic nedaří a už se hrozně těším na Orlík (až se mi nebude dařit tam...)
Jo a taky se všem Boogy omlouvám, že jim jakkoliv kecám do hraní volejbalu a snažím se radit, ačkoliv sám o tom nic nevím a hrát neumím. Byla mi tato špatná vlastnost vyčtena a asi oprávněně. Ale dělat s tím nic nebudu, berte to jako daň za to, že se mnou, nejdokonalejším volejbalistou světa, můžete hrát...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home