pátek, července 21, 2006

Pletací

Potkal jsem Pletacího, toho divnýho týpka z volejbalu na děkanský den. Je to Roztocký starousedlík a už mě několikrát údajně v naší vísce viděl (já jeho ne :). Zjistil jsem, že je to docela sportuznalý člověk (aspoň teoreticky, takže jsme si notovali) a že fandí volejbalovému Kladnu, kde se dobře zná s druhým univerzálem Markem Novákem. Popovídali jsme dobře a vydatně, snad ho zase někdy potkám...
Zítra nám začíná tradiční Orlík, takže frekvecne postů zde se nezvýší. Co se dá dělat, nějak se mi v poslední době nechtělo psát. Ale aspoň to můžu svést na prázdniny a na to, že se nikde nic neděje, tak proč bych měl být výjimka.
Brusle jezdí, už jsem dokonce i poprvé spadl. Je to bezva.
Taky jsem si pořídil joňťák, tak si povíme, jak se zlepší moje výkonost... ;)
Janička mě prý naučí hrát tenis. Wow, to bude mít rameno radost. Letos už těch sportů na orlíku bude fakt mraky. Nejvíc se ale těším na surf, třeba jsem to ještě tak úplně nezapomněl.
Tak za týden poreferuju!

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Home