neděle, října 08, 2006

Výhled do budoucnosti blogu

Omlouvám se všem, kteří v posledním měsíci zavítali na blog a zjistili, že na něm nic není. Pardon. Prostě nějak v posledních týdnech nemám chuť psát. Často je i o čem, ale není chuť to naťukat. Chtělo by to, abych mohl počítači diktovat...
Všechny stálé návštěvníky (docela jsem překvapen, že jsou ještě lidé, co sem denně chodí) chci tímto ujistit, že aspoň zápisy ze zápasů BooGy v nadcházející sezóně se tu určitě objeví. Občas se tu objeví i něco dalšího, ale nebudu nic slibovat. Může se stát, že to bude zase za další měsíc.
Ale teď už k informacím. Slíbil jsem udělat reklamu panu Gavlíkovi, který provozuje obchod ponožkami (xˇeft s fuskama). Nikdy bych neřekl, že někdo může žít prodejem ponožek, ale tenhle pán je důkazem opaku - během 15 minut jsem dostal obsáhlou přednášku o materiálech, přednostech jednotlivých ponožek a jejich cenách. Všechny mi taky ukazoval (aspoň 30 párů přede mne naskládal). Fakt příjemný pán, zakoupené ponožky jsou super pohodlné... víc od krámu s ponožkama nechci. Odkaz je zde, jen adresa je Haškova ulice (příčná na Milady Horákové dva bloky od letenské delvity).
Včera jsem úplně náhodou přelétl očima zprávu, ve které se mluví o hattricku florbalisty Petra Veselého. Našel jsem si stránky Sokola Královské Vinohrady a opravdu je to "Veselka" z GyBu a vyšlo mu jeho proroctví z asi před dvou let, kdy ho lanařila do extraligy Sparta - "Sparta sestoupí a my postoupíme". Tak ještě aby se začalo dařit ostatním hráčům SKV a aby přišly nějaké body. Třeba se na případném srazu 7.B po pěti letech potkáme.
Taky jsem za poslední dobu potkal Apolenu a Markétu Hájkovou (to už je ale opravdu dýl).
Dostaly mě Šachové Kartinki. Podívejte se, "Kůň na D1" stojí za to.
BooGy mají (opět) nové stránky. Propracované a funkční. Paráda.

1 Komentáře:

At pondělí, října 09, 2006 9:33:00 dop., Blogger Ladislav řekl(a)...

Nikde není psáno, že na blog je potřeba psát každý den. Pokud ho lidi mají v rss četčce, upozorní je pak po měsíci sám.

Třídní sraz. bude trošku vynucený, ale určitě nakonec bude. Zjistil jsem, že moje sestra chodí tančit s Katkou Sedláčkovou. Wow!

 

Okomentovat

<< Home